چند مقاله تخصی در حوزه آهنگسازی و تدوین

پنجشنبه 17 مرداد 1398
12:43
ملودایو

6 گام برای بازاریابی مهارت‌های کارگردانی و تدوین
موفقیت در عرصه‌ی فیلمسازی تنها در کسب مهارت کارگردانی و ‌تدوینگری یا تحصیلات سینمایی خلاصه نمی‌شود و یک فیلمساز کاربلد در کنار تمامی این موارد باید از دانش بازاریابی قابل قبولی برخوردار باشد تا به خوبی از پس عرضه و معرفی مهارت‌های کارگردانی،‌ تدوین و فیلمسازی خود به کارفرمایان بر بیاید. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا کارگردانان و تدوینگران را با مهارت‌های بازاریابی آشنا کنیم که هر کدام از این مهارت‌ها به بیشتر دیده شدن کارها و پروژه‌هایشان کمک خواهد کرد، در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید.


استفاده صحیح از اینستاگرام برای آهنگسازان
اینستاگرام از جمله آخرین شبکه‌های اجتماعی است که به جعبه ابزار بازاریابی آهنگسازان و موسیقی‌دانان اضافه شده است. سرعت تغییرات و تحولات در دنیای مجاز و بازار دیجیتال آن‌قدر پرشتاب و نفس‌گیر بوده است که 9 سالی که از عمر اینستاگرام می‌گذرد، برای کاربرانش حکم یک عمرِ پر از خاطرات مختلف و فیلترهای جورواجور را پیدا کرده است.

چگونه تدوینگر شویم و از دورکاری درآمد داشته باشیم؟

اگر جزو آن دسته از علاقه‌مندان حرفه‌ی تدوین هستید که ذوق تدوینگر شدن دارند، اما تمایل ندارند تا هنر خود را دربست در اختیار استودیو فیلمسازی یا کمپانی هنری خاصی قرار دهند،‌ دورکاری و فریلنس شدن بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند به بالندگی هر چه بیشتر شما در حرفه‌ی تدوین کمک کند.


[ بازدید : 289 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله فیلم و موسیقی ملودایو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]